Monday, 30 May 2011

my first earn from nuffnang after 27 days create my blog;D


Entri pertama aku untuk buat blog bunga dan sepet, pada 3 Mei 2011.



Entri pertama: 03 Mei 2011 ( abaikan dua entri sebelum aku post entri ini) 
(SILA KLIK GAMBAR UNTUK PEMBESARAN)

Aku letak Nuffnang bermula 9 Mei 2011.

28 post, 6 follower  : 27 Mei 2011 (Hari last aku updated dan aku baru buka blog 29 Mei 2011)
(SILA KLIK GAMBAR UNTUK PEMBESARAN)

Ini adalah statistik blog aku dalam dari 9-22 Mei
(SILA KLIK GAMBAR UNTUK PEMBESARAN)





Dan yang buat mata aku terkebil-kebil ialah,bila buka nuffnang sambil-sambil tengok Mentor, eh,  ada RM0.75 sen dalam akaun. 





Aku masih tidak percaya earn RM 0.75 untuk blog aku yang belum sampai sebulan. hahaha. Macam tipu saja. Yala, Aku bukan seperti blogger-blogger lain yang boleh earn beribu-ribu dalam masa sebulan. Niat di hati berblog untuk mencatat setiap perjalanan hidup, berkongsi pengalaman dan belajar untuk menjawab setiap persoalan. Hati aku terbuka untuk letak iklan Nuffnang sebab mahu cuba nasib. Sambil menyelam minum air. hihi. Alhamdulillah,  aku sudah mulai konsep give and take from NUFFNANG. TQ Nuffnang. TQ So much juga untuk semua yang sudi baca blog ini. May Allah bless you all always and forever.;D

4 comments:

  1. Great. Keep it up. Usaha lagi bolehh tu

    ReplyDelete
  2. hyee Bunga & sepet , jom join contest dr sy . i'm wsb gang . :D http://eraarusberry.blogspot.com/2011/05/contest-si-kecil-comel-gambar-edit_28.html

    ReplyDelete
  3. congrats daling..usaha tangga kejayaan..syukur alhamdulillah dpt rezeki..sikit2 lama2 kasih jadi gunung berapi..ekeke..GOOD LUCK DEAR!!

    ReplyDelete
  4. erra:orait tq dear.nnti ada masa sy join.skrg tgh busy urus sanding;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...