Tuesday, 21 June 2011

Buka bisnes

Susahnya untuk memberi sesuatu untuk hari ini. Mungkin penat,menghadap lappy menyiapkan amanah yang diberi. 

Baru sekejap pegang amanah, tiba-tiba pula hari ini seperti mahu melepaskan amanah yang ada. Huik, normal kah tidak ni? bagus-bagus sudah ada kerja, memang sengaja lepas rezeki kalau buat pilihan macam ni. Oh, istighfar sekejap.

Aku cuba fikir out of the box, kalau aku bukan jadi macam sekarang, apa yang aku akan jadi? apa kata aku ada bisnes sendiri. Berangan-berangan. Bolehkah macam tu? 

Nota: Aku mahu buka bisnes sendiri. Mungkin salon, spa, butik atau restoran. Pening. Banyaknya angan-angan bila sudah bosan begini. Tidak produktif. Dalam fikiran, ada benda lain yang dimahu sebenarnya, bukan buka bisnes tapi mahu dimurahkan rezeki dapat baby.

Itu saja setakat ini.

4 comments:

  1. jom bukak ngn anis nak..anis pon suke berangan na ade bisnes sendiri..hehe..tp angan tinggal angan angan..huhu

    ReplyDelete
  2. hehe biasalah tu..kakak pun sama jugak..sentiasa fikir mau bisnes..jom join kakak punya bisnes..barang da ada tggl mau nda mau jak usaha...

    ReplyDelete
  3. Rezeki datang dalam pelbagai bentuk dan cara. Mungkin belum boleh buka bisnes, tapi dapat baby sudah duluan. Ok juga tu kan? :) Btw, banyakkan berdoa dan berikhtiar, ya kak? :)

    # wordless wednesday #4 #

    ReplyDelete
  4. Anis;;laaa...sama rupanya...jom..jom..kita bisnes..jadikan angan2 satu kenyataan;D

    Kak dayah:wah, mcm na mo join tu kak? blh ja;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...