Thursday, 30 June 2011

challenge yourself day five: 10 wishes



Aku suka. Sangat bila bercerita tentang wish-wish segala ni. Tabiat suka berangan dari kecil tu masih kekal sampai sekarang. ;D  Misalnya: Aku akan melompat dengan gembira kalau ada cerita  ikan duyung vs little memaid tu main dulu dalam tv. Wah, bukan main semangat lagi terus ambil bantal cop baring depan tv. Lepas tu, bila mandi sungai, aku pun buat aksi macam ikan duyung. hahaha. Gila kau, kalau tiba-tiba aku jadi ikan duyung, bukankah itu akan jadi tragedi tergempar? Gara-gara selalu wish macam ni bila sudah berendam dalam sungai selalu wish macam ni: mesti best ni, kalau aku jadi ikan duyung: haih! palis-palis. Dan sekarang, aku masih lagi punya wishes yang banyak. Ada yang sudah tertunai dan masih ada yang tertangguh. Moga-moga ada rezeki, aku dapat apa yang aku mahu. Amin;D

CHALLENGE YOURSELF DAY FIVE : 10 WISHES

1) Baby. Aku mau baby. Mudah-mudahan aku pregnant  esok. hahahaha. Eh, kalau tidak besok, hujung bulan ni ka dan dapat baby untuk jadi pengikat kasih antara aku dan suami;D

2) Pindah. Ni aku mahu fight berhabisan untuk tahun ni. Mahu pindah duduk serumah dengan suami. Tempang rasanya suami tiada di sisi.


3) Pindah lagi. Pindah ke Sabah. Aku wish aku dan suami dapat pindah Sabah nanti. Aku target dalam 2 tahun dari sekarang. Kalau dapat awal lagi bagus. Who knows, rite? kami dapat pindah tahun depan.;D

4) Rumah: dapat buat / beli rumah yang akan jadi hak milik kekal aku dan suami.;D
5) Sambung belajar. MASTER. Kononnya lah. Kalau ada rezeki, alangkah gembiranya aku!
6) Bercuti ke Jakarta, Bandung, Korea, Jepun dan Umrah ke Mekah. Banyak lagi list tapi buat list yang rasa-rasa boleh dicapai dulu;D
7)  Hadiah 'something' (pssst) untuk suami yang sudah lama dia idamkan;D I  wish i could give it for u;D
8)  Aku wish dapat maintainkan berat ideal sampai bila-bila. Kalau naik pun, janganlah sampai over weight, janganlah sampai aku terpaksa lipat dan simpan bagus-bagus jeans dan baju-baju aku tu. ;D
9) Aku dapat buat bisnes yang berjaya. Misalnya: restoran / butik / salon, etc.;D
10)  Aku wish aku adalah pemilik kereta Ninja Cygnus V6 Putih. Naaa, itu dia. Terus pengsan!


4 comments:

  1. sy pun ada wish yg no. 5 tu...

    ReplyDelete
  2. wow!! wish c kakak ni, best2 owh..
    p mlncong nnt ikut aa.. hehehe..
    smoga smua impian kakak termakbul.. ^___^

    ReplyDelete
  3. Aki: mau sahut ni cabaran;D

    hanjila:ba, mana tau kita tersama-sama;D

    Anne:hahaha..wow jg dik klu mo capai.ba, bule2..nnt kita pi sama2.amin..tq aaah;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...