Sunday, 26 June 2011

Challenge yourself: Day one: 10 things about me



Tadi masa blogwalking, terjumpa cabaran yang ini dari blog cahya yang dibuat oleh gary. Eh, interesting la.  Sebab cabaran ni hanya 10 hari saja dan aku rasa, cabaran ni boleh kurangkan sikit bosan aku bila tinggal alone di rumah. Ni bolehlah dibuat untuk isi masa lapang vs kurangkan tensen kerja.;D

Day one: 10 things about me

1) Addict dgn warna putih dan hijau (tapi, blog warna pink pula. hahaha.setakat ini blum jumpa backgound hijau yang cantik)
2) Pengemar barangan berunsur katak. hahaha.mungkin sebab warna hijau. Tapi, jangan bagi katak betul. Ada aku pengsan nanti.
3) Alergik dengan ulat dan cacing. Terlompat-lompat aku kalau terjumpa dengan haiwan ni. Haih. ngeri.
4) Penakut. Jangan bawa aku tengok cerita seram. Kalau tidak, anemia aku, tidak tidur malam.
5) Sangat mementingkan suami dan keluarga. They are my priority.
6) Im a good listener. Betul ni.;D Kalau tidak percaya, sila tanya dengan partner in crime aku yang dulu2.
7) Suka bereksperimen dengan warna baju dan fesyen. Kalau tudung kaler lain, baju kaler lain pun, aku bantai saja. Suami selalu kata: Pakaian ku warna warni;D
8) Lepas 10 tahun kenal suami, barulah kami declare jadi pasangan pacar;D
9) Suka kumpul kasut dan handbag. Bonet kereta adalah almari aku.
10) Suka makan. Kalau makan, berat badan cepat naik, tapi kalau kurang makan, berat badan pun kurang. Jadi, kalau aku rasa mahu kurus, aku tidak makan.;D

My green;D

Ok. Itu saja untuk hari ini. Malam sudah lewat. Aku mahu tidur. Esok ada tugasan perlu disiapkan;D
fesyen tiada had. Itu kebebasan;D

3 comments:

  1. sa suka tu fesyen yang bunga2 ni..mcm bohemeien. kan.

    ReplyDelete
  2. Fesyen ada had tu, ngeh3.. X)

    ReplyDelete
  3. beaty:naaa..sama la kita..;D best ba bunga2 ni..nmpk sweet jak

    samizul:had kepada kepanjangan dan kelonggaran.hihi.

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...