Friday, 17 June 2011

Marah menyumpah-yumpah

Aku masih lagi menyumpah masa mahu taip entri ini. Perangai orang yang tidak punya consider dengan orang lain. Dia ingat mahu cepat saja. Dari jauh, aku sudah pasang signal masuk kanan, yang kau masuk juga tu buat apa? mahu mati kali aku rasa. Sudah puas untuk hidup, kan? Nasiblah kereta aku tu brek masih okay, tekan sikit saja pun sudah berhenti.

Kau nampak aku sudah signal, janganlah kau jalan lagi. Ni, kau pulun juga, mahu juga jalan sampai aku terpaksa brek mengejut buat aku terhumban ke depan stereng. Hon bunyi terus-menerus. Mujur juga kereta belakang tidak laju, kalau laju, memang mati eksiden lah berlanggar 3 kereta sekaligus. Kalau aku mati tadi, aku akan jadi nite mare kau setiap malam. Hantu Puan Misya balik rumah jadinya, kau tau!
Mahu nampak masih comel masa marah sebab tu, aku tidak letak gambar hantu mak limah.




No comments:

Post a Comment

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...