Monday, 13 June 2011

Nikmat Kopi Tenom

Selama ni, aku dengar orang cakap saja pasal Kopi Tenom ni. Aku siap belikan orang lagi kalau ada yang kirim tiap kali aku balik Sabah. Hari ni, aku cuba sendiri. Bancuh dengan air panas,, letak susu cair dan sikit susu krim.

yang ini jenis paket

naaa, macam nescafe, kan?

halus, tulus, mulus;D

Peh!! sedapnya, halusnya! nyesal tidak beli lebih. Yang ni pun, taukeh tu bagi free sebab aku beli banyak hari tu harga RM48. Aku nampak kopi tu tulus mulus saja. Tidak perlu ditapis. Tiada kesan hitam pun macam kopi biasa. haih! balik Sabah nanti, aku borong banyak-banyak. ada sesiapa mau pesan???
Ya, sedap hingga titisan yang terakhir;D

2 comments:

  1. kopi tenom mmg sodap... i da follow u...hrp follow kita jgk... :)

    ReplyDelete
  2. hihi...mmg pun;D sdh terbukti;D sy sdh follow;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...