Thursday, 30 June 2011

Rupa Macam kucing

Gara-gara Bad Request dari blogspot, entri yang aku mahu update tadi terbengkalai begitu saja. Tapi, tidak apalah, sekarang aku sudah boleh update dengan tenang. KLIK SINI ent ri pagi tadi yang aku post. 

Semangat untuk mahu sambung semula entri tu sebab ada kisah di sebalik gambar yang aku letak situ. Sampai sekarang, aku masih ingat kata-kata seorang budak tu untuk aku masa aku masuk kelas tadi. Okay, cuba tengok gambar tadi,  abaikan jerawat merah aku tu.

Tahu, apa budak tu cakap? 

cikgu, rupa cikgu macam..

kucing!!!

Aku  terdiam tapi masih tengok budak tu. Lansung tidak bercakap. 

mmmmm.....
oh, kucing, takkan mata kita sama?


4 comments:

  1. sapa yg bada requst.. sy punya ka kak.. berapa kali sudah clear browsing data..

    kalau bunga sepet nih kena try clear browsing data la..

    spanar > tools > clear browsing data..

    or

    Spanar > option > under the hood > clear browsing data..

    ReplyDelete
  2. hai kak misya...

    sy menyibuk lg d sini,haha...escape keja jap.
    ingtkn sy sorang yg kna bad request 400 tu.

    macam kucing...cutenya

    ReplyDelete
  3. comel juga kucing tue kak... erm..

    cute bersahaja perangai kucing.. aku si pencinta kucing..

    ReplyDelete
  4. hahahaha...niak ngini amun masam kucing,comel!nasib niak barak ni masam rimau kak..haha

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...