Sunday, 26 June 2011

Terima kasih cinta

Luahan rasa dalam entri marah hari jumaat tu sudah reda. Biarpun masih ada sakitnya sedikit, aku cuba untuk terima. Suami kata, entri aku tu memang entri marah. Aku pun manusia biasa juga. Pandai marah, lembut-lembut aku pun, kalau sabar sudah sampai hadnya, keluar juga kata memaki s**l dan b*b* tu. Orang yang dengar aku memaki hari jumaat tu saling berpandang-pandangan. Mungkin terkejut tengok keceluparan mulut aku. Biarin saja.

Suami kata, aku ni berlembut sangat. Dia mahu aku bertegas dengan orang lain dan pedulikan saja apa orang lain kata kalau aku sudah nekad dengan keputusan yang dibuat. Mungkin, aku kena ikut cakap dia supaya aku tidak lagi jadi semarah itu.;D

Semalam, blog kosong tanpa entri baru. Since suami balik jenguk aku di sini maka, masa yang ada kami cuba guna semaksimum mungkin. Keluar cuci mata dan makan tanpa henti, aktiviti yang kami jarang lakukan sama-sama sejak kami berjauhan.  Seharian berjalan dengan suami, memenatkan tapi sangat mengembirakan. Adalah satu nikmat tidak terhingga bila dapat jumpa suami since  kami belum dapat lagi tinggal serumah atas tuntutan kerja.

Entri yang ini, aku cuba buat seringkas mungkin. Lepas minta izin dengan dia untuk buat entri dan terhasillah entri spontan ni. Aku menaip, dia pula lipat baju. hahaha. Aku cakap, aku siapkan dulu entri ni, lepas tu aku lipat baju. Tapi dia kata, tidak apa, buat lah dulu entri tu.;D. Tersentuh hati aku. 

Buat suami: Terima kasih kerana begitu memahami;D

Nota: Hargailah masa yang ada dengan orang yang kamu sayang. Cubalah maksimumkan setiap kegembiraan supaya kamu dan si dia boleh jadikan ia kenangan terindah dalam kronologi hidup kamu;D







2 comments:

  1. Quality time itu penting, kan kak? :)

    ReplyDelete
  2. FM:ya, btul tu dik..masa tu emas ba..x blh kasi sia-sia;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...