Monday, 11 July 2011

Challenge yourself: Day nine: 10 ways to win your heart


Menaip separa cepat. Menyempurnakan challenge yourself day nine: 10 ways to win my heart:

1) bagi aku buku motivasi dan aku akan senyum sampai ke telinga.
2)  Hidangkan aku Sup sayur, sup ayam, soto ayam, bakso campur, sup ikan, ketam dan udang, terus muka begini  ^_^
3) Gigi orang yang tersusun cantik dan bersih boleh buat: i want to talk with u all the time
4) Jangan pernah ikut diam kalau aku pun diam. If u not understand my silent, u will not understand my words. Silalah bercakap juga walaupun airmata aku jatuh macam hujan.
5) Buat lawak / cerita lucu walau aku sedang nangis. Tapi, jangan buat masa aku tengah marah.
6) Bila aku marah, jangan lagi cari salah aku. Bawalah aku jalan atau makan aiskrim. Itu aku suka
7) Kalau muka aku penat, tolong bagi aku masa untuk rehat, mandi dan tidur. Hati aku akan terus cakap, baiknya orang ni.^_^
8) Ajak dan ajar aku memasak.^_^
9) Ajar aku cara tingkatkan keyakinan diri dan berfikiran positif.;D
10) Suami yang  boleh menangi hati aku walau apa keadaan sekalipun.^_^

nota: dipilih berdasarkan mood pada hari ini;D

No comments:

Post a Comment

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...