Sunday, 31 July 2011

Header ciptaan Si Aki Karut

Akhirnya, kecintaan aku terhadap corak abstrak dapat juga diabadikan dalam header blog aku. Bagai ada rama-rama dalam perut, begitulah rasa di dalam hati bila keinginan tu tertunai. Ehem. ^_^.

Bukan aku pencipta header ini. Aku tidaklah sepandai ini untuk mengedit segala. Ada insan berhati baik yang sudi buat header ini. Nama dia : Aki si karut. Nama dia Aki ni memang agak kiut pada pandangan aku. Nama yang senang diingat, senang disebut sama dengan orangnya yang senang dibawa berbincang. Ehem, Wahai girlfriend Aki, kamu memang lucky dapat Aki ni. Phewet banyak-banyak.

Ni header c Aki. Gambar yang menunjukkan betapa dia sempoi saja. ^_^. Terima kasih banyak-banyak Aki sebab sudi buatkan header untuk blog aku. Minta maaf sebab lambat buat enti khas untuk Aki. Almaklumlah, suami kesayangan aku ada di rumah jadi, masa untuk update blog kurang sikit. hihi.


Moga Aki selalu murah rezeki, panjang umur dan rahmati Tuhan selalu. ^_^



Minta maaf Aki sebab save gambar ni tanpa kebenaran. Jangan marah ^_^.


Header yang dia buat ni memang menepati citarasa aku. Dari corak hinggalah ke pilihan warna. Terharu bila nampak warna putih, hijau dan merah tu. Macam tau-tau saja Aki akan pilihan warna kegemaran aku. ^_^. 

Suami kata: header tu cantik dan pandai Aki buat. ^_^

Untuk para pembaca blog aku,

silalah datang ke blog Aki dengan klik sini >http://exyanne-collection.blogspot.com/.
Entri yang dia post pun best-best. Kamu tentu akan tersenyum-senyum sambil baca. ^_^



7 comments:

  1. kak,header sy pun c aki yg buat tau.mmg pndai c aki buat tu...=)

    ReplyDelete
  2. FM:Ya, campin tu anak;D bertuah betul;D

    azean:wah, ya ka? naaa..mmg x dpt disangkal lagi kepandaian c aki;D

    ReplyDelete
  3. alalala, Aki bah tue :D HAHA, mmg gf dia lucky, dia pun lucky juga,gf dia baik sgt :D

    ReplyDelete
  4. Perggh! C Aki semakin terkenal..tak lama lagi buka kedai lah ni ahahaha :) mmg cantik header ni..header sy pun c Aki yg buat..dia buat entry khas utk kita lagi...cek lah !

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...