Tuesday, 12 July 2011

lagu drama dewa cinta



Lately, aku jadi penunggu setia cerita Dewa cinta dalam slot Akasia TV 3 yang ditayangkan setiap Isnin- Khamis.

Selain dari isi penceritaan yang menarik bagi aku sebab aku tidak tahu apa jalan cerita seterusnya. Ya la, klisenya, kalau cerita lain, asal sudah tengok sikit, kita akan tahu apa akan jadi seterusnya. 

Lupakan tentang penceritaan dalam cerita ini.

Aku fokus kepada lagu dalam drama ini. Aku selalu asyik dengan lagu-lagu yang jadi background untuk setiap adengan dalam slot ni. Hampanya aku. Sebab tidak ada senarai nama lagu tu dalam setiap kali slot terakhir ditayangkan atau aku yang selalu miss mana tau lagu tu dkreditkan masa permulaan slot?. ( lagu black, tu memang well-known;D)

Lagu-lagu dalam drama ni ada masanya menyentuh perasaan. Jadi, khayal sekejap.

Tapi, masih bertapi. Apa tajuk-tajuk lagu tu???

Hampa.

3 comments:

  1. Hai kak misya,

    Sy pun blum smpat mau tngok ni drama tp ni senarai lagu ost dia...

    Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta
    Indah Dewi Pertiwi - Aku Tidak Berdaya
    Dadali - Hilang
    Geisha - Remuk Jantungku
    Kerispatih - Aku Harus Jujur
    Kotak - Sendiri

    ReplyDelete
  2. tq very much hanjila;D ada entri khas untuk hanjila;D

    ReplyDelete
  3. Tp ada stu lgu tu yg aku btl2 nk tau tjuk dia.best sgt.tp xtau eps ke brp n xtgk smpai abes sbb sbk sgt.yg aku igt masa tu mak angkt June meninggal.ada sesiapa blh tlg?hehe..

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...