Tuesday, 19 July 2011

Peluk bantal ^_^

Mari check berapa biji bantal yang kamu pakai? ada yang suka pakai bantal sampai 5 biji ada juga yang setakat sebiji pun cukup. Semua tu ada makna. ^_^.
google
Okay, sekarang jom check apa maknanya: 

1)     Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera.Perasaan  mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.
2)     Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian  mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuatkeputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.
3)     Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.
4)     Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderun bersifategois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha
5)     Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego
6)     Tanpa bantal.....dan tak punya bantal langsung..
Mereka ni kan....... haih! cepat pergi beli bantal satu lah..^_^

so, kamu rasa kamu no. berapa? hihhi. aku adalah golongan no.1. Kalau tidak ada bantal maka, peluk bantal busuk aku yang sudah 13 tahun bersama aku. Lama, kan? hahaha. Mangeee ^_^ tapi orang lain kata: busuk. Tapi, aku tidak kisah pun. ^_^ Bantal tu banyak berbakti dengan aku. Misalnya kalau time menangis maka, aku akan lap airmata tu guna bantal sampai lecun.;D


kredit: terima kasih kak su yang sudi share info ni ;D

6 comments:

  1. fara no.3..hehe..rimas kalau terlampau banyak bantal..

    ReplyDelete
  2. Aku 1 bantal di kepala, yg dipluk plak anak patung mr bean ku yg berusia 5thn suda.

    ReplyDelete
  3. farah:naaa...bagus ni ko farah..blh adapt apa jak situasi;D

    hanjila:sllunya org mcm ni ada keyakinan yg tinggi.;D

    aima:hahahaha...naaa, bikin pening tu ma;D

    cinoi: wah, aku suka tu mr bean tau;D

    virgo: kena ltak keliling katil dgn bantal.hahaha

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...