Wednesday, 20 July 2011

Percubaan pertama buat doodle


SUMBER

Tadi aku google word doodle, dapat pula blog seorang blogger ni, nama dia Hanie .wah, dia ada sesuatu yang aku cari iaitu tuto cara buat doodle guna photoscape. Maka, aku pun try la.

Ni la hasilnya....
.
.
.
.
.
hihihi....
.
.
ok....
.
.
kamu semua boleh senyum-senyum tengok..
.
.
.
.
.
..
.

Ni semua percubaan pertama ^_^

Kamu boleh tengok betapa mata mereka ini telah senget menyenget. muahahaha. (ketawa jahat)


Aku saja buat untuk suka-suka.. Aku ni suka tengok benda kiut2 ni tapi tidak pandai buat pun. Maka, telah mencuba try and error banyak kali.

Nanti la aku edit lagi.

by the way, kredit untuk Hanie. Banyak tuto dalam blog dia. Kamu boleh la singgah di sana ^_^

No comments:

Post a Comment

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...