Sunday, 24 July 2011

Rak buku Ikea menjadi idaman


Kecintaan pada buku selalu buat aku berangan-angan untuk ada rak buku seperti ini. 


google


Rak yang punya deretan jenis buku untuk dikhatam berulang kali. Disusun mengikut warna mungkin menjadikan aku selalu rajin untuk membaca tanpa ada rasa jemu.


google
Perkara pertama yang perlu dibuat, kena ada buku yang banyak. Mungkin buku yang ada di rumah, sudah boleh dikira banyak untuk dimuatkan dalam rak ini. Perkara ke-dua, aku kena beli rak ini secepat mungkin supaya impian akan menjadi kenyataan.

(google)
Rak buku Ikea. Aku suka sebab ia warna putih !
hmm.. mungkin hajat ni perlu disegerakan. Mudah-mudahan ada rezeki lebih dalam masa yang terdekat ini. ^_^

6 comments:

  1. Uinah kak. Rak putih tu mau kena lap selalu tu. Supaya nda nampak habuk2. Hehe.

    ReplyDelete
  2. haha...naaa dik, mmg kena lap.kebykkan brg aku mmg warna putih.tepaksa menjaga dgn baik;D x blh kena kacau budak;D

    ReplyDelete
  3. nampak cantik pulak susun buku ikut warna. tak pernah terfikir. HAHA. selalunya lepas habis baca buku terus simpan dalam kotak.

    ReplyDelete
  4. sedang mencari idea ni nak cari rak buku... sampai dah tak cukup ruang nak letak buku letak merata sampai nak cari balik tak jumpa... cantik juga buku di susun ikut warna...

    tq..bagi idea..

    ReplyDelete
  5. sye pun sme..da selesai baca buku..buku di simpankan dlm kotak..watkan ku xbaca lg buku aku tu..he3..kebanyakan komik..nak beli novel xmampu mase kecik2..sampai besar da melekat gan komik la..he3...dekat dlm 100buku komik ku ada..lom campur yg lain..nak cri rak yg cntik n murah..he3

    ReplyDelete
  6. sye pun sme..da selesai baca buku..buku di simpankan dlm kotak..watkan ku xbaca lg buku aku tu..he3..kebanyakan komik..nak beli novel xmampu mase kecik2..sampai besar da melekat gan komik la..he3...dekat dlm 100buku komik ku ada..lom campur yg lain..nak cri rak yg cntik n murah..he3

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...