Friday, 8 July 2011

seorang follower remove diri dari jd follower

Seawal pagi buka blog, ada rasa terkejut sikit. Ada perubahan dalam blog. Perubahan yang buat aku berfikir sekali lagi. Kenapa?

Check punya check. Rupanya ada follower blog ini yang remove diri sendiri dari terus follow blog aku. Dariapda 75 org, kini sudah 74 orang. Aku check lagi semua follower tu berkali-kali, kenal pasti siapa orangnya. Since follower aku tu, tidaklah ramai maka, aku bolehlah detect siapa orangnya.

Hmmm.... tidak apalah, siapapun dia, terima kasih sebab sudi follow blog aku sebelum ni. ^_^ Mungkin dia follow aku tapi, aku tidak sempat untuk follow dia balik lalu, dia pun remove kan dirinya dari dalam blog aku.

Harapan aku, lepas ni, kalau ada sesiapa yang follow blog aku dan minta aku follow blog balik, inform aku kalau aku belum follow lagi. Jadi, aku boleh singgah blog kamu.

Actually, aku follow blog orang lain bukan suka-suka hati, bukan untuk semata-mata u follow me, i follow u. Since, aku suka membaca dan makanan untuk otak adalah membaca, sebab tu la, aku akan selalu memantau bahan bacaan yang aku baca. Bukannya membaca saja tapi tiada ilmu yang boleh dipraktikkan.

Fikiran kita banyak dipengaruhi oleh pengalaman dan bahan bacaan yang jadi makanan kita setiap hari. Aku menulis berasaskan fenomenalogi pengalaman praktis bukannya hanya teori semata-mata.



3 comments:

  1. UIna,ayat terakhir tu ba.. hahaha.. eh,prinsip blogger ka kunun tu I follow U,U follow me back?? Suka ati orang la kan?? Kalau mo follow,mesti dia follow punya.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  2. SP:bukan ba dik...hihi..
    D

    aki:naaa..pelik jg aku dgn tu prinsip.u follow me, i follow u back.mcmna jg mo follow klu ayat dlm blog pun kin pening baca.suma pki ringkasa.mcm ayat sms.

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...