Monday, 18 July 2011

tiket balik raya 26 ogos kena cancel oleh airasia

KLIK UNTUK PEMBESARAN

Airasia, everyone can fly.  Semua orang tahu akan kemurahan tiket airasia. Terima kasih Airasia.

Tapi, aku bengang bila dapat emel ini. Sebelum tu, ada mesej juga delivered dalam hp aku petang tadi.

Flight yang sepatutnya jam 10.50 pm ditukar ke 1.40 pm. Okey, fine. Terima kasih sekali lagi sebab mention awal. Cuma, aku dan suami akan ada masalah untuk sesuaikan dengan masa kerja kami.

Aku pilih flight malam sebab aku kena tunggu suami lagi dalam masa 4 jam 30 minit sebelum sampai Kuching. Maka, kalau flight diawalkan ke 1.40 pm maknanya, aku dan suami TERPAKSA MINTA CUTI REHAT KHAS  (CRK) supaya kami dapat naik flight ini sebab hari tu kan masih sekolah lagi. Dan hari jumaat, sekolah tamat jam 11.30 am.

Persoalannya di sini, kalau kami dapat di beri CRK maka, senanglah kerja kami. Tapi, kalau kedua-dua bos kami tidak mahu bagi kami CRK, burn la tiket kami. Dan sudah pasti, aku akan cakap. dem banyak kali. Aku bayar bukan pakai daun. Aku pakai pakai duit.

 Dan wahai airasia, kenapalah tidak ada reason yang kamu bagi sebab kamu cancel dan  moved flight ni??

p/s  perasaan tidak menentu selagi belum dapat kepastian untuk diberi cuti awal atau tidak. grrr

4 comments:

  1. saya rasa pengetua atau guru besar sekolah mesti baca blognie.. rasa simpati durang tuh lepas baca nie kak.. serius..

    Air Asia.. kalau harga tue time promosi murah2, memang selalu ada kejadian.. berapa kali kena time aku di kuching dulu kak..

    ReplyDelete
  2. SP:Harap2 la dorg fhm dik.klu x fhm,. mmg burn la ni tiket.airasia sllu ba mcm ni.kin pns jg.klu guru besar aku bagi ok jg, tpi klu guru besar suami x bagi.haduiiii

    oh, ko pun pernah stay kuching ka jg?

    ReplyDelete
  3. alamak..jgn la tiket kami ke KL pun dia buat macam tu huhu

    ReplyDelete
  4. hidayah;kak, klu dorg x ada msg or emel kakak, x ada la tu kak...slmt la tu duit kakak.hihi

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...