Monday, 8 August 2011

Farah Fauzana pakai shampoo

8/8/2011, Cantik tarikh hari ni. Secantik bunga di dalam hati aku. ^_^. Bila buka nuffnang dan duit dalam akaun bertambah lagi. Alhamdulillah, syukur, rezeki ramadhan. Last aku update  nuffnang dalam Entri ini. Pertambahan duit dari RM 10.50 kepada RM 11.75 sudah bikin rasa dahaga dan lapar berpuasa tidak terasa. Terima kasih Nuffnang. Sayang Nuffnang selalu.^_^



Terima kasih yang tidak terhingga juga untuk sesiapa yang datang berkunjung dan membaca entri di dalam blog picisan aku ni. Semoga Tuhan murahkan rezeki kamu semua, panjangkan umur dan hidup bahagia bersama orang yang kamu sayang.^_^.

Dalam senyuman , aku pun ketawa juga bila aku check keywords pembaca untuk hari ni.

klik untuk pembesaran

Tengok tulisan yang aku garis anak panah tu. Hmm..

Apa motif orang cari Farah Fauzana pakai shampoo?? hahaha. Kalau FF tu tau, mesti dia pun hairan.

Hmmm...

4 comments:

  1. best la akak nufnag asik naek . kite nye x berubah pun . hehe

    ReplyDelete
  2. waaa...smkin btambah rezeki kak misya..Alhamdullilah...

    selamat berjaya kak..hee..

    ReplyDelete
  3. masi berfikir,apa motif orang taip Fafau pakai shampoo.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. lala; dun give up dear, teruskan update blog yea;D

    azean:alhamdulillah..ada rezeki dik;D

    aki:tula, bingung jg fikir ba.hahaha

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...