Sunday, 14 August 2011

Kamu tidak terasa, tapi, bagi aku, aku sangat terasa

Bunyi kipas berpusing aku dengar,
Bunyi cicak mengata aku pusing kepala cari ia di mana,
Tengok dinding, syiling, tv, laptop dan tetikus,
Semua sama saja.

Bila aku pejam mata,
Rupanya ada yang tiada.
Kamu selalu buat hidup aku kosong,
Bila kamu sudah tiada.

Tidak apa.
Esok masih ada.
Aku mahu hingar, Aku ingin ke pasar,
Eh, seperti kata Cinta dalam Ada apa dengan cinta?
Bermacam-macam rasa.

Aku taip saja.
Kamu baca.

Aku rasa.
Kamu masih juga baca.

Dia tiada.
Kamu tidak terasa.

Tapi,  bagi aku, aku sangat terasa.


p/s Semoga kamu selamat sampai.

3 cupcakes cinta bunga & sepet ^_^


7 comments:

  1. ermmm... cupcake jg kin tarik phatian aku ne kak..

    ReplyDelete
  2. best nye kate2 ni . pilu jer .

    ReplyDelete
  3. Aiya, kak. Kakak saturang-saturang lagi ka ni? Ndapa bah. HP kan ada. ;)

    ReplyDelete
  4. diang kuna sap tek,sabar jo tek kak,hump..ee kak,ada suda aku buat resepi ko tu kak,cuma belum buat entri lagi,ai jadi sigok kak walaupun tidak secantik rasa,ahaks..,tapi lembut dekit la..hikhik..

    ReplyDelete
  5. mitchell:hahhaa.sbb cupcakes tu comel;D

    lala:pilu dalam hati lala;D

    fm:ya, masih lagi ni sorang2.sabar jak la..hihi

    arina:aha dik.sabar bana tu;D naaa.alangkah sab. ba buat la entri nanti psl cake tu.tahniah sab dik.;D.bt lagi nanti, lama2 terror la kono;D

    ReplyDelete
  6. relax kak.. best ba juga jauh2,boleh rindu2an.. kakak sudah 5 bulan kawin,tapi terasa macam baru kawin kemarin kan?? Hehehe.. itulah penangan hidup berjauhan tu,semakin hari semakin sayang..

    ReplyDelete
  7. aki:ya, ki, mcm baru semalam jak nikah.hati sllu bunga2 gitu.hahaha;D makin hari makin sayang.ehem.suka;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...