Friday, 19 August 2011

malware virus dari belovedtitin.blogspot.com?


Ni memang darm! menyakitkan hati betul kalau benda ada tiba-tiba ada. Tanpa salam terus masuk tanpa kebenaran. Dari semalam lagi blog aku macam ni. Ada warning malware kononnya.

Menurut warning ni, aku dapat dari belovedtitin.blogspot.com. yang distribute tu virus. Haih, apa ni mahu melagakan blogger tu agak-agaklah. Sekarang ni bulan puasa. Aku tidak mahu berfikiran negatif sangat. Kurang pahala puasa, aku juga yang rugi. 

Bila aku view blog, ia loading dan belum sempat habis loading akan keluar la benda ni di skrin lappy. Aku ingatkan cuma semalam. Hari ni buka pun masih ada. Aku just boleh post entri, dan tengok update bahagian dashboard tanpa boleh dapat view blog.

Anyone yang boleh tolong untuk solve benda ni? untuk belovedtitin.blogspot.com,  betul kah yang  mereka-mereka ni sudah notified kamu pasal virus ni?
kalau ada, tolong inform saya  ya ^_^

Aku mula marah dan tidak faham kenapa benda ni semua jadi. Hackers apa lagi ni?






klik untuk pembesaran

5 comments:

  1. ok juga.. si Aki boleh buka.. xada apa-apa masalah kak..

    ReplyDelete
  2. naaa, klu gitu, ok la sdh tu.td anak2 murid ku ckp, dorg x dpt buka.hihitq ki;D

    ReplyDelete
  3. waaa...glamer blog sy...

    sy pun tak tau camne nk remove malware jht lg degil tuuu...

    sehari semlm godek2 blog, tak ilang2 jugak...

    sy mintak maaf ye...

    ReplyDelete
  4. ptt lah few days ago, sya enda bo msk blog akak.. rp2 nya ada ne pla...

    ReplyDelete
  5. kite pon dapat virus tu. unfollow jela blog tu. terpakse

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...