Thursday, 4 August 2011

Segmen cx's UiTM: Geng by Campus

Aku ni agak alert kalau ada word UiTM dalam entri orang. Sebabnya aku masih lagi follow perkembangan UiTM since aku adalah product from UiTM. 6 tahun tinggalkan UiTM, ia masih di hati. Yes, masih sayang dengan UiTM.

So, bila blogwalking, terjumpa dengan segmen ni. Okay, mahu follow sebab ini tentang UiTM. Segmen ni dianjurkan oleh aye.


klik sini untuk join > segmen cx's UiTM : Geng by campus
Uitm Campus Kota Kinabalu, Sabah
Course: Pre Commerce (2001), Diploma in Public Admininistration (2002-2004)
& Bachelor in Administrative Science (2005-2006)
Part : Im graduated ^_^. My convocation day on July 2007
Tag: Lieyan : she is my classmate from diploma until degree 

Aku kerja sekarang ni pun pakai degree UiTM.  ( for info, masa interview kerja dulu, bila interviewers tu tengok sijil Uitm aku, dia terus bawa aku speaking london.^_^) Its worth after too many thorn i have to thru as a student. Btw, student UiTM antara yang terlaku di pasaran kerja. phewwit ^_^. So, untuk adik-adik yang masih study di Uitm, Study smart, dont study hard. 
Kumpulah ilmu sebanyak yang mungkin di UiTM. Ia sangat berharga. ^_^


6 comments:

  1. Yeah,produk UiTM yang berjaya.. nah,dingar kamurang cakap kak Misya ni.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  2. Ya, jgn dorg mo main2 masa bljr.krg diri sendiri jg yg susah;D msti berabis bljr;D

    ReplyDelete
  3. tqvm kakaq cuz sudi join! yeah UiTM di Hatiku! :) sgt teruja bile ramai student UiTM yg syg UiTM event da bertahun2 tglkn UiTM. tq kaq! :)

    ReplyDelete
  4. singgah sini, ziarah alumni UITM.. :)

    ReplyDelete
  5. singgah melawat geng uitm :) selamat berpuasa, selamat hari raya :D uitm dihatiku! ♥

    geng uitm by campus :)

    ReplyDelete
  6. hai! datang dari segmen ni juga :)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...