Friday, 30 September 2011

Ketakutan

google
( Berdua itu baik tapi bukan untuk berkata-kata tidak baik )

Ketakutan tiba-tiba datang menyerang perasaan yang sedang tenang. Sesaknya dada mendengar kata bila ada yang cuba menjatuhkan orang lain. Lemah seperti mahu ambil batu letak di dalam telinga sebagai penghalang untuk tidak mendengar setiap kata yang terucap. Tergamam dengan situasi ini. Aku berharap agar selepas ini, bukan telinga aku yang digunakan sebagai pendengar. Aku tidak sanggup. Berkatalah dengan mereka yang boleh memberi jawapan terbaik. Aku tidak sempurna untuk berkata apatah lagi memberi jawapan. Jauh selagi untuk menilai perkara yang sebelumnya aku tidak ada. Aku hanya musafir di sini.

4 comments:

  1. thanks for the sharing Kak.. Betul.. memang berdua lebih baik,tapi jangan buat yang tidak baik.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  2. thanks for sharing kak misya..yups,for me, bdua labih baik klu pilihan itu tbaik...=)

    ReplyDelete
  3. aki: u r welcome ki;D aku suka tu ayat ko.hahhaa

    aima: tq ma;D insyallah, i will

    yan: u r welcome dik;D lalalal.aku rasa mcm mo menyanyi tu berdua lebih baik;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...