Tuesday, 13 September 2011

Urgent

Kerja

Percubaan untuk jadi orang yang sentiasa bertanggungjawab itu sukar. Kena jadi versatile selalu. Bagi kerja apapun, buat juga dengan semua kudrat yang ada. Aku harap aku dapat selesaikan semua benda ni secepat mungkin. Mana mungkin  bulan madu dapat diteguk dengan tenang hujung minggu ini kalau kerja ini masih terbengkalai. Ada kerja yang perlukan aku  untuk menyusahkan si dia. Seboleh-bolehnya, aku berharap untuk tidak mengganggu dia tapi kemampuan dan tahap kepandaian aku sangat berkurangan dan kerana itulah aku  perlukan dia untuk menyempurnakannya. Ya, ada kekurangan yang dia akan sempurnakan. Alhamdulillah. Tuhan kurniakan dia yang selalu membantu  meleraikan kekusutan yang ada. Dan, aku masih mahu mengatakan, ini perlu segera. Urgent. 

2 comments:

  1. bah,gud luck sis..wat keja bgus2 ya..=)

    ReplyDelete
  2. WAH!!! Banyak betul kerja ko Kak.. hebat oh.. kalau si Aki tu,relax ja tu,mengelak sebanyak mungkin kerja yang ada.. hehe..

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...