Tuesday, 25 October 2011

Inner neck ninja


Lama aku cari benda ini. Pabila aku jumpa di dalam penjualan secara 'online', aku menolak untuk beli kerana aku rasa harganya tidak berpatutan untuk aku beli. Ada yang RM30, RM35,  25 dan ia belum termasuk pos. Pos pula, kalau ke Sarawak ialah RM 6, 7 atau RM 9. . Jadi, selepas kira-kira, aku batalkan niat aku. 

Menunggu dan mencari lagi tempat yang menawarkan harga cantik dan berbaloi pada pandangan mata aku memang lama. Tapi,  Al-hamdulillah, penantian aku berhasil juga untuk mendapatkan Inner neck ninja menggantikan tudung berawning yang telah aku buka awningnya di depan. Kononnya dulu, untuk menjimatkan duit. Berbeza dengan inner neck ninja yang ini, Ia dipakai mengikut bentuk muka sendiri. Oh, cukuplah dengan menutup pipi aku aku tembam. Semakin hari-semakin membesar. Alhamdulillah, itu tandanya aku sihat dan semakin bahagia. Kalau pun, mungkin kerana terlebih makan, aku tutup sebelah mata dan percaya, muka aku memang begitu dari dulu. Tembam.


Inner neck ninja (aku dapat beli RM 23 sahaja. Bukan melalui online tapi di kedai yang berhampiran dengan tempat tinggal aku) jimat banyak. Dan pencarian berhasil.


 Cara pakai : inner ni kena ikat di belakang macam ninja ^_^

Pandangan sisi

Ia boleh tutup leher bila pakai shawl yang stail  loose

1 comment:

  1. aku pn plan mau jual inner ninja jg ni..mau cr yg panjang tutup dada..hi hu so ble la sibaisibai ja tu shawl d leher mcm towel ho ho

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...