Sunday, 27 November 2011

anak

Zaman kanak-kanak adalah satu pengalaman yang benar-benar selalu buat aku tersenyum dan sengih sendiri.  Jadi, kepulangan aku ke kampung adalah dengan satu harapan yang aku akan dapat bersua muka sememangnya dengan keluarga dan salah seorang daripadanya ialah bertemu dengan anak buah aku. Perangai dia selalu buat aku berangan-angan untuk cepat-cepat ada anak sendiri. Dia comel, dia nakal, dia manja dan dia juga selalu bikin hati aku selalu berdoa, moga-moga dalam masa-masa yang terdekat ini,  zuriat untuk aku dipermudahkan ujudnya. 

[Angkat dua tangan maksudnya 'peace'. ]

[ Merah jambu dan kelabu ]


 [ Sikit masa saja lagi, adalah rezeki untuk aku ]

7 comments:

  1. rindu zaman kanak2 ni kak misya..anyway, u looked cute in pinkish!hehe..

    ReplyDelete
  2. Macho o anak buah kamu kan... pakai glasses macam tu. Tapi sekali buka glasses, cute pula hahaa.

    Happy Monday, Ms Misya...

    ReplyDelete
  3. zaman kanak2 mimang siok mau ingat ni kan..deii best betul ni..banyak kenangan manis

    ReplyDelete
  4. azean, klu masa blh kena putar, mau ni sis jd budak2 sekali lg.tq dik. :-) KO PUN LAGI LAWA:-)

    Ina, tq dik.amin:-)

    Amrstrong, ya, klu budak2 mmg sllu kiut kn. Ini budak lg mmg pndai bergaya,:-) slmt hari selada:-)

    Beaty, ya ba, byk kenangan ni masa budak2.:-) klu blh, mau lg jd budak:-)

    ReplyDelete
  5. Aminnnn...semoga cepat dianugerahkan zuriat ^_^

    Percutian sa berakhir malam ni, esok mau balik kuching sudah hehe

    ReplyDelete
  6. insyaallah mesti ada rezeki nanti..sabar dan usaha =)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...