Saturday, 19 November 2011

Tamat

Tamat sudah masa yang aku rasa cukup panjang dalam setahun ini.  Perjalanan untuk sepanjang itu yang banyak memalit macam-macam rasa. Ada yang buat aku ketawa dan ada juga yang mengunci hati aku untuk terus tidak berkata-kata. Renyuk sudah setiap rasa itu di dalam hati. Aku telan perlahan-lahan kerana seboleh-bolehnya aku tidak mahu ia menjadi dendam yang tidak ada sudahnya. Dalam kerenyukan, aku masih juga boleh tersenyum lega. Sekurang-kuranngya, aku sudah ada jaminan dalam bertugasan untuk masa-masa depan aku. Walau ada 2 impian primer yang belum tercapai setakat ke hari ini, aku tetap tidak mahu mengundur dari dari pengharapan ini. Aku sudah berkata berkali-kali, aku akan tetap mengharap dan menanti hingga ada keajaiban itu berlaku. InsyAllah. 

Figura-figura di bawah adalah kenangan untuk tatapan generasi masa depan aku misalnya Sudah tentu untuk anak-anak aku kelak. Itu figura ibu sewaktu berumur dua puluhan kerana tahun hadapan aku akan ucap permisi kepada dua puluhan dan selamat datang kepada tiga puluhan.


[Menu]
[Seni]


[Kipas]

[Pandangan mata kasar]

[Kolestrol]

[Di mana kita bermula itu tidak penting, yang penting di mana kita berakhir]

[Simpul]
[Rezeki]


[Coklat, merah jambu, putih , merah dan ungu]

[Bukan diet]

[Lace]

[No bertuah]

[Senyum saja belum tentu mengambar rasa hati]

[Pengat pisang]

[Putih]

[Hiasan]

[3 warna]
[Merah jambu itu cantik]

[Sebahagian kawan]

13 comments:

  1. meriah sekali dinner tu kak.hehe

    beruntung dapat cabutan bertuah, saya ni susah sgt nak bertuah..huhu

    ReplyDelete
  2. azhan: hihhi..alhamdulillah dik.semeriah sbb untuk cuti.hihi.;D insyalla, akan ada rezeki azhan satu hari nnt;D

    ReplyDelete
  3. meriahnya..bestnya..paling best menang cabutan bertuah.. kalu sy..mmg nda btuah langsung.. sy bru nak post citer dinner arini..pdhl da berlalu seminggu..hehehe~

    ReplyDelete
  4. fuh! manis sekali ya.. teringin sekali ingin bergaya seperti kakak, namun size badan ini nda mengizinkan utk bergaya seperti itu. sob sob sob~ :'( dan tahniah lucky draw! :) grand margherita tmpt ku kursus aritu. hehe...

    ReplyDelete
  5. wahhhhhh..
    mmg jeles habis ar...
    nak ikot gak..
    hahaha

    ReplyDelete
  6. waa...cantik akak tau..like your style kak misya!=)

    ReplyDelete
  7. Wahh! bestlah boleh menang...

    Macam pernah sa nampak bah ko ni..tapi nda berani tegur haha..kalau ada masa jumpa lah, mau kenal juga urang sabah di kuching ni...:)

    Nda dpt join gathering nanti 18-12-11 tu kecewa :(

    ReplyDelete
  8. bestnya kak.. hm,kakak sponsor 1 hamper la nanti.. ha ha ha.. Ha ha ha..

    ReplyDelete
  9. Hey Miss Misya... how are you? Nice to meet you... eh, belum lagi. Meet you nanti time gathering ;)

    btw, I like all your pics. Warna warni o kan. And ada luck ba ko, dapat hamper hehee.

    Ba happy ari tiga! ;D

    ReplyDelete
  10. dressing lawa. dan makanan nampak sedap ler. =.=


    follow u. sama-sama kita sokong blog sabahan ! hehe.

    ReplyDelete
  11. follow u. sama-sama kita sokong blog sabahan ! hehe.

    ReplyDelete
  12. elnino:rezeki yg x disangka ba tu.;;D

    tijah: nanti kita buat sesi grooming di rumah;D. oh, baru tau itulah tmpt kau krusus;D

    farid: ok, jomla;D

    azean: tq daling. kamu pun cantik juga;D


    elih: ya ka? ba, nanti la kita jmpa aah;D

    aki: hahaha.blh difikirkan;D

    fife; bestla juga utk hilangkan boring sejak bekerja.;D

    amstrong: sihat.,.;D, wah cant wait to meet u;D warna warna utk buat hati sllu senang;D

    liling: tq very much;D. hidup sabahan blogger;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...