Wednesday, 7 December 2011

harem pants & pashmina



Kebetulan, hari ini hari rabu. Cuma, aku cuba mengelak untuk membuat cerita tanpa kata. Aku cuba bercerita tentang kisah dalam figura-figura ini. Kesemua figura di bawah adalah ihsan dari si dia. Setiap kali aku berpesan supaya merakam figura aku, dia akan buat-buat muka. Aku pun buat-buat muka juga. Kata dia: jangan pula selepas ini cakap, laki tidak sporting.  

Aku ketawa, gembira kerana biarpun dia buat muka, dia akan tetap buat  dengan keberhasilan yang menyenangkan. 
[ Harem pants ini sangat menyelesakan ]







[ Semalam, aku berjaya beroleh satu cara melilit pashima, aku semakin mencinta pashmina kerana ia lebar panjang dan sangat mudah dibentuk. Aku berharap, sekembalinya ke Kota Kinabalu nanti, aku boleh melabur sedikit wang untuk menambah koleksi.:D ]


11 comments:

  1. ya cantik sgt kak. kalau la jmp dgn kakak, sy mau mnta ajar lilit-lilit pashmina ni tau. hmmm... (:

    ReplyDelete
  2. Seluar aladdin ^^ mmg selesa, sy pun ada 1.. hehe
    wah look great kak! best oo ada personal photographer :D hehe

    ReplyDelete
  3. wah..macam kisah padang pasir,si Laila.

    ReplyDelete
  4. camna wat pashmina camtu?..

    ajarla kak..:)

    ReplyDelete
  5. aku suka tengok orang pakai harem pants tu tapi kalau aku pakai mesti nampak tak kena.

    ReplyDelete
  6. lawa pula tu seluar kak.. kalau kakak pakai di pasir2ngam tu.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  7. fie: tq fie. kalau kau pakai mesti cantik juga;D

    hanjila: kau atur saja pertemuan dik, kalau aku masiha da di sabah, sdh tentu, aku akan ajar kau;D

    dora: nanti pakai masa gathering k;D photoghraaper aku ni mmg sporting tp kena pujuk dulu. hahaha

    ghost writer: hahahaa. aku suka pula nama laila itu;D


    elnino: nanti aku upload video untuk lilit pashmina tu k;D

    hana: oh, aku mahu tengok tengok hana sekali sekala pakai.;D

    aki: muahahaha ki. mmg ngam ki d padang pasir. bergelek segala;D

    ReplyDelete
  8. ai..macam seluar aladin pla ni kan..hehe.

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...