Saturday, 17 December 2011

Hijabi Fashion Week (HFW) Day 3 : Vacation / Recreation


Kesinambungan entri di bawah:


 Aku isi lagi cerita dan figura untuk HFW yang ketiga.

Day 3 -- Vacation/Destination: Where would you go, if you could go anywhere in the world? What outfits would you wear?


Bersoal- jawab tentang destinasi percutian, aku sudah ada senarai untuk dilawati. Banyak nama tempat dan banyak juga kewangan yang diperlukan. Tabungan buat masa sekarang sangat penting untuk membuat setiap impian itu menjadi nyata. Dalam kehidupan, aku selalu bermula dengan angan-angan.  Semuanya kerana aku percaya, tanpa angan-angan, agak sukar untuk aku mengambar jalan cerita hidup aku pada esok hari, lusa, tulat dan seterusnya. Untuk percutian sebegini, aku memilih untuk berpergian seperti ini:



Pink + Cream Pashmina - Cardigan hitam -   Pink Maxi Dress - Sandal  Pink  + Krim
Lokasi 1: Desa Cattle Farm, Kundasang, Ranau.







Lokasi 2: Miri - Brunei - Sabah





[ Inner neck ninja- Hoddie Blous - Slack hijau ]

6 comments:

  1. miss dark: halu juga;D moga slmt semuanya;D

    ReplyDelete
  2. meh la ke CH..Galeri BiGDee Magic Potions Taman Royal Lily, Tanah Rata

    ReplyDelete
  3. Ηаѵe you evеr thought аbоut crеating an e-boοk oг gueѕt аuthoring on otheг sіtes?
    I have a blog cеnteгeԁ οn thе same infoгmation you
    discusѕ and ωoulԁ really liκe to
    haѵe yοu sharе sοme storieѕ/infοrmation.
    I κnоw my vіsitοrs ωοuld value
    yοuг work. If you're even remotely interested, feel free to send me an e mail.

    Visit my blog - easiest way to lose belly fat

    ReplyDelete
  4. Ιt's a shame you don't havе a donate button! I'd without a doubt donate to this superb blog! I suppose for now i'll
    settle for booκmarking and аddіng your RЅS feed to my Gоogle account.
    I look forwаrԁ tο new updates and will share this blοg with my Facebοоk
    grouр. Talk soon!

    Hеre iѕ my homеpagе :: http://www.youtube.com/watch?v=dfGIWBnJqZc

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...