Tuesday, 20 December 2011

Hijabi Fashion Week (HFW) Day 6: Date Night : What do you wear when going out with your (future) husband?

HIJABI FASHION WEEK

Day 6 -- Date Night: Yesterday you dressed up for you, today dress up for your man! What do you wear when going out with your (future) husband?


Oh, aku sudah hampir lupa untuk membuat kelansungan soalan ini. Masa aku begitu suntuk. Tinggal beberapa hari lagi untuk aku di sini. Jadi, aku terus saja ke hajat sebenar entri aku. Menjawab soalan di atas, ini adalah figura sewaktu aku berpergian dengan si dia.






Inner lace biru
Inner neck Ninja
Pashmina - Unbranded dari KK Plaza
Singlet pink  panjang - unbranded lupa beli di mana
Cardigan hitam - dari Indonesia
Harem pants - unbranded dari KK Plaza
Wedges pink ungu - Icha Collection

Inner neck - Icha Collection
Inner neck ninja - unbranded
blouse hijau berenda  - Icha Collection
Dress cotton putih- Unbranded
beg - icha collection
belt hitam- unbranded
Inner neck - unbranded
Shawl - S.E.S Pesona
Turquise shirt - Padini
Levis jeans
Wedges - Icha Collection
Beg - CA


2 comments:

  1. Nissan Sentra AC Compressor
    I feel strongly learning the topic, however I need to learn more on this topic.
    Carry on your updates..!!

    ReplyDelete
  2. Nissan Sentra AC Compressor
    I feel strongly learning the topic, however I need to learn more on this topic.
    Carry on your updates..!!

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...