Wednesday, 21 December 2011

Percutian - Desa Cattle Farm, Kundasang, Ranau # 2


Cerita ini juga tertangguh. Kesibukan untuk pelbagai perkara yang perlu dibereskan sebelum balik Kuching bikin aku tidak sempat-sempat membuat entri ini. Ini sebahagian figura-figura percutian kami di Desa Cattle, Kundasang. Tempat ini memang indah di mata dan ia akan menjadi tempat yang akan aku tuju berkali-kali bila aku ada peluang. 


Yuran masuk  dewasa : RM 3 seorang
Yuran masuk kanak-kanak : RM 2 seorang
Merah jambu itu menawan?


Jannah ku

oh, aksi itu.*-*

Candid

2 Hati

menunggu menjadi tiga

Update status FB

Candid 2

Tempat pemprosesan susu segar 





 Candid 3
Selamat tinggal desa cattle farm

Selepas ini, destinasi seterusnya  ke Kg. Tagal Luanti, Ranau ( Tempat SPA ikan )


3 comments:

  1. hai kak misya,

    sy nama ja org ranau tp blum lg prnh smpai sini. bestnya, mcm di new zealand. rindu pula tu susu desa time sklh rendah. apapun, semoga perkara yg perlu diselesaikan tu berjln lancar (:

    ReplyDelete
  2. misya, member aku tanya macamana ko buat lilitan pashmina ninja tu heheheh...

    ReplyDelete
  3. hanjila:naaa, org ranau pula ko dik;D baru aku tahu. x apa, nnt ada masa ko pi la desa tu ah. siuk ba dik di sana, mo p sana lagi ni balik, tp tunggu klu sdh ada bighorn. hahaha. tq dik;D

    izan: heeee... nnt aku kasi upload tu video tutorial lilit tu shawl, ada sdh aku buat. tunggu ah;D

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...