Wednesday, 25 January 2012

ulang tahun ke-3: Kawan & suami


Sayang,

Belakangan yang selalu mendebarkan begini, aku selalu berharap yang kita akan lebih kerap dapat bersama-sama. 3 tahun yang lalu, kita pernah ketawa, menangis dan bersedih bersama-sama. Ia adalah saat-saat yang paling berharga di dalam pola penghidupan aku yang tidak selalunya indah. Kemudian, aku mulai membuka mata untuk satu perkara tentang kenapa Tuhan agak lewat penuhi doa aku yang terkaitan dengan cinta, 

Ya, sebenarnya aku baru menyedari yang kelewatan itu adalah disebabkan oleh adanya takdir untuk mempertemukan aku dengan pemilik tulang rusuk sebelah kiri aku. Rupanya kita sudah pernah bertemu, berbicara  dan yang membikin rasa cukup bahagia ialah kita pernah berada di satu tempat mencari ilmu untuk menjadi orang yang benarnya orang. 

Alhamdulillah, biarpun selepas 10 tahun barulah cinta itu terbalas, tetapi kini ia cukup besar ertinya untuk kita. Terima kasih sayang. Aku masih belajar menjadi sahabat yang baik dan isteri yang terbaik untuk kamu. Moga-moga semuanya selalu lancar. Love u always , sayang.

Selamat ulang tahun cinta kali yang ke-3. *_* .

Ikhlas dari,
Isterimu, Bunga.*_*




kad DIY untuk si dia.
Memandangkan si dia balik ke tempat kerja awal sehari, jadi sambutan ulang tahun diawalkan sehari juga. 
Lokasi: SCR Xpress

Menu pilihan

Menu pilihan ke-2

Nama menu dan licin. ( Lapar!)

rencah rasa

Kami *_*

7 comments:

  1. sweet..selamat berulang tahun kak misya..:)

    semoga semakin berbahagia..

    ReplyDelete
  2. may god blessing u and ur relationship sis...


    be happy always yaa=)

    ReplyDelete
  3. ah..
    seronoknya sentiasa diiringi bahagia!
    :)

    ReplyDelete
  4. elnino: tq dik;D alhamdulillah bahagia dr Allah.;D

    yan: amin yan. same with u dik;D

    hani: ehem;D alhamdulillah,,moga hani pun sllu bahagia;D

    ReplyDelete
  5. Selamat ulang tahun ketiga, Bunga and Sepet! 3 tahun o wa congrats congrats.

    So maksudnya kamu berkenalan selama 13 tahun la kan hehee.

    Happy Saturday!

    ReplyDelete
  6. selamat ultah buat kamu berdua. moga terus kekal bahagia hingga ke Jannah. InsyaAllah. ;)

    ReplyDelete
  7. ahaha.. ini la gambar kaka yang sa curi tu.. :-p..

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...