Thursday, 15 March 2012

Gila beg ( Jadikan kawan facebook :shahoja-wedges-beg)

Rasa-rasa aku, lebih baik membuat entri seperti ini. Melupakan dahulu soal kesakitan yang masih belum sedia untuk aku ceritakan tentangnya. Aku masih menunggu saat yang paling pasti untuk aku bercerita lebih lanjut tentang setiap satu tragedi yang sudah aku lewati. Aku masih belum sedia untuk berkongsi kerana setiap luahan kasihan akan membuat aku melemah dan kurang kuat. Aku berharap akan ada ruang untuk aku bercerita nanti dan bukan sekarang. Beri aku waktu untuk itu.


Dan, untuk itu, figura-figura di bawah adalah beg yang aku ada dalam masa 2 bulan. Adalima kesemuanya. Kegilaan kepada beg masih lagi terus jadi habit yang sukar untuk dikikis. Cuma, yang sudah berubah adalah aku sudah bermain dengan warna lain. Kalau dulu, warna putih akan jadi igauan aku tetapi sekarang, aku sedang belajar untuk mewarna-warnikan hidup aku. Mungkin itu adalah satu terapi untuk aku terus membina bahagia aku sendiri. Harga beg ni murah. 

Untuk info selanjutnya, boleh terus add penjual beg ini iaitu http://www.facebook.com/shahoja.norjah?ref=ffl




5 comments:

  1. comel juga tu beg kan?? :)

    ReplyDelete
  2. aku sdg marking ppr, niat bukak laptop cuma utk dgr lagu, langsung ke blog. sambil tgn masih ada pen, tgk entri pasal beg, aku letak pen terus klik link fb tu. hehe..

    *pun gila beg juga!! dan kasut :) such a teraphy kan.hehe..*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaa. hani, susah ba klu sdh buka laptop, mesti juga buka tenet.;D slmt bershopping kwn;D

      Delete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...