Sunday, 4 March 2012

Blogger DUNIA REALITI

http://www.duniarealiti.com

Ellih: ' kita ,Blogger kan?"
Aku: Dengan muka terkejut menjawab , ya.
Ellih: Blog bungasepet kan?
Aku: Ya. Kita pun blogger jg kan? sambil senyum,
Ellih: Ya, Dunia realiti.
Dan perbualan kami berlansung dengan baiknya seperti kawan lama.

Dalam masa-masa sekarang yang sedikit semakin sudah mengubat hati aku, perkara-perkara baik terus mendekat. Alhamdulillah, persahabatan di dalam blog dibawa ke luar dan seperti sudah direncanakan yang kami akan terjumpa hari ini. Walaupun tanpa dirancang, ia tetap berlaku dengan baiknya. Terima kasih untuk Blogger Ellih kerana ringan mulut untuk memulakan perbualan. ;D. Bertambah kawan baru.;D.

Ellih, blogger untuk blog DUNIAREALITI, selalu berkongsi macam-macam cerita dalam blog. Silakan klik ke sini >http://www.duniarealiti.com

7 comments:

  1. Sudah lama mnantikn saat ptemuan tu haha..kan sdah janji kalau tnampak jgn malu2 tegur kan..hehe..nice to meet u :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula ba, mmg x sangka juga terjmpa masa tu. hahahaa. lain kali klu jmpa, blh terus tegur;D. nice to meet u too;D

      Delete
  2. wahh..misya..bla lgi kta mo tejmpa ne..aku balik2 p kcg..nda penah teserampak ko d sana..(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau baaa. dtg kuching diam2 ko kol la aku, msg ka, sng kita jmpa;D

      Delete
    2. ba insyaallah next payday, aku p kcg nnti aku sms ko..kalo ko masih nda tukar2 la nmbr digi mu tu..

      Delete
  3. Eeee lama aku x kesini bah. Haish.

    Aku pn ramai bikin kawan sudah dari blog. Kalau hari2 p blog org tu rasa mcm bekawan sbb mcm becerita masing2 kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, ya lama sdh ko x pergi sini noi.;D betul. wlu blum berjmpa tp mcm kawan betul sdh kan;D

      Delete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...