Friday, 9 March 2012

Projek Cinta setahun


Aku sedang menyiapkan projek ini. Aku dedikasikan untuk si dia pada hujung minggu ini. Nampaknya masa aku agak terhad, padahal empat hari yang lalu aku boleh siapkan tetapi, banyak pula komitmen lain yang perlu aku usaikan. Aku punya masa beberapa jam saja lagi sebelum dia datang. Moga-moga dia  suka dan suka hati.

~ Aku belajar untuk menghargai setiap apa yang dia berikan untuk aku. Seumur begini, setiap apa yang dia berikan punya nilai sentimental yang akan aku ingat seumur hidup aku~

9 comments:

  1. waaa..u're sooooo romantic sis..ehhe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. nnt ko bt jg utk syg ko ah;D

      Delete
  2. Its so lovely dear. . .pasti si dia terharu. . :-D

    ReplyDelete
  3. mana mo dpt scrapbooking kit ni.kiut oo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy beli di MPH, kuching, nnt cuba cari di popular atau d eaton d kk ah;D

      Delete
  4. Good luck, kak! Mesti dia suka tu, romantik baini. Hehe. ;)

    ReplyDelete
  5. misya!!!!! hani pun beli benda yang sama tu!! keke.. ada banyak kaler kit tu kan, sampai rambang mata. last2 hani ambik yg kaler pink dgn brown. wee... suke tgk! :)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...