Friday, 13 April 2012

cardigan dan blouse chiffon

Ini aku kongsikan cardigan dan blouse yang cantik-cantik untuk dipakai. Harga sekali dengan pos. Sesuai dipakai dengan dress atau baju-baju kecil. Blouse pun ada warna yang manis dan dari kain chiffon seperti figura-digura dibawah:

Cardigan:
Hitam RM 38 Termasuk pos


Pink terang RM 38 Termasuk pos

Kelabu RM 38 Termasuk pos
 Blouse:
Putih RM 38 Termasuk pos



Pink muda RM 40 Termasuk pos


Oren bata RM 40 Termasuk pos
 Cardigan:
Oren RM 38 Termasuk pos
Htiam RM 38 Termasuk pos



Pink  RM 38 Termasuk pos

Biru RM 38 Termasuk pos

Jika berminat, sila SMS terus ke No. 0146948656. Sekian terima kasih:)

5 comments:

  1. misya, ptb tu apa?? perkhidmatan tetap berpencen ka?? kompius sdh aku..iya lmbt btl..itupun sudah aku kol banyak kali d putrajaya..baru durg mo alert..pastu dorg kasi singgah lagi tu sijil d kuching tuk dicatat..baru sampai sini..tpi alhamdulillah..telepas sdh mimpi ngeri ku..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ptb tu pemberian taraf berpencen dyg. ko kol tu spa sllu sbb takut ko lmbt sah perkhidmatan. aku pun byk kali kol dorg dulu baru dpt.binggung betul adaka kasi singgah lagi di kuching. huhu

      Delete
  2. aduiiiii..lawa2 bana pan kuling kak,besar betul juga hati aku mau beli ni tau,tapi sekarang dressing aku kuling tidak sudah begini kak,lebih kepada ibu2 sudah.hahaha..macammana ni a,mau beli ka tidak?yang pink no dua dari bawah tu sap aku suka betul kak,panjang ka tu kak?badannya tu?kalau kakak pakai sampai mana?dia punya lengan tidak sendat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihih.mmg lawa sab dik;)> dik, harus sab bergaya wlupun sdh jd ibu2 sdh.;) hihihi. ba, bli la dik;) murah2;) ya pnjg tu hampir tutup punggung. badannya pun ok jg. free size tu dik. lengan dia z juga tu sendat betul.ngam2 tu;). klu ko mau, ko sms tu nombor dik ah;)

      Delete
  3. yg kaler pink tu sgt2 comey la..agak2 sesuai x utk deqla? hihi

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...