Saturday, 14 April 2012

Mereka selalu datang



Mereka selalu datang. Walau sekejap, mereka tetap tinggalkan jejak, tinggalkan pesan yang selalu ingatkan aku yang mereka selalu ada. Cuma, aku masih belum ada masa untuk jejak semula cerita mereka.  




Terima kasih kerana selalu datang ^_^

13 comments:

  1. aku mg suka dtg cni..suka sedut ayat-ayat yg dalam tu di sms sama si dia..hihihi..kedapatan sdh.. pndai ba ko mengolah ayat kuling.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. saya pun suka datang sini..suka baca cerita ceriti Misya :)

    ReplyDelete
  3. saya datang tengah malam nii=)))

    ReplyDelete
  4. datang tengok siapa yg dtg jer?

    ReplyDelete
  5. ade jugak menyelit di situ. hee. terima kasih kembali misya. ;)

    ReplyDelete
  6. sama2 kak :) alhamdulillah kami semua sihat kak,kakak sihat sepenuhnya suda ka?ok nanti aku sampaikan salam kakak dgn mamaku itu ...:) jaga diri di perantauan baik2 kak :)melaan kerita dong laju2..hihihi

    ReplyDelete
  7. ske dtg cni, sis, camne nk beli tudung 3 ton? sye berminat nie....harga berpatutanlah ek, sye student lg....

    ReplyDelete
  8. tensen...tak jadi pun pakai tudung yang lilit nye version tuh. ahaha geram tau, camne nih...nak request video bolehhh ;)

    ReplyDelete
  9. Nur pun suke singgah sini..xpe misya..insyaALLAH..jika di berikan ksihatan yg baik, nur akan selalu singgah sini setiap kali on9.. :)

    ReplyDelete
  10. url deqla ada jgk dear? thanks.. xpe, deqla singgah bkn mintak berbls...kalo dah xde masa nk wat camne kan... deqla pun bkn slalu ada masa jgk...huhuhu...dulukan dulu yg mana penting ye..

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...