Thursday, 10 May 2012

Bisu


Bisu,
Jika aku membisu, itu tandanya aku sedang memikir,
Jika aku membisu, itu petanda aku masih tidak percaya,
Jika aku membisu, itu amaran yang aku masih perlu masa,
Jika aku membisu, itu simbol aku menahan amarah,
Jika aku membisu, itu simbolik aku mahu kau lebih belajar untuk memahami aku,
Jika aku membisu, itu bererti aku sudah mulai menilai tujuan keberadaan kau di sisi aku,
Jika aku membisu, itu bermakna aku sedang merajuk
Dan, bisu juga adalah maksud aku sedang LAPAR.

15 comments:

  1. patot la deqla membisu je ni..lapar rupanya..hukhuk... welcome back dear... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..klu lapar jgn lupa makan tau deqla;) huwaaa..tq dear;)

      Delete
  2. dya bising bila lapar..haha..

    ReplyDelete
  3. kalau lapar, perut saya tak reti kata bisu. hehe..

    ReplyDelete
  4. misyaa.. takut aku kalo ko terus membisu dear.. babau pla nnti..hahaha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahahaha....ko bagi jak kfc dpn mata, msti x babau sdh tu.hahahaha

      Delete
  5. pelik ayat yang last skali tu..hehe~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula sy pun rasa pelik tp itula yg ada di dalam otak sy untuk diterjemahkan melalui penulisan;)

      Delete
  6. aku sap kalau membisu maksudnya pakak la tu kak.hahahaha

    ReplyDelete
  7. beta bana no aku nia kale perkataan pakak eh dik.hahaha

    ReplyDelete
  8. bisu tandanya setuju.. hahaha.. :)

    ReplyDelete
  9. bisu byk mkna rupanya..!
    nur pun bakalan bisu..hihih

    ReplyDelete
  10. haha. macam same je kite. diam sbb lapor. ;)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...