Monday, 4 June 2012

Separuh selesai


Alhamdulillah, kesibukan untuk seminggu cuti sekolah separuh berakhir di dalam majlis ini. Insyallah, ada entri yang akan menyusul tentang hal ini.

#Mood: Honeymoon dengan Belahan jiwa.

24 comments:

  1. wah..kuning oren ye warna baju tu?

    nice jugak~ :)

    ReplyDelete
  2. sweetnya sis...cantik shawl sis

    ReplyDelete
  3. skang ni dh boleh berhoneymoon dgn tenang larh yer hihihi...sweet jer pic dgn pengantin tu erk

    ReplyDelete
  4. semoga berbahagiag ya..jaga keselamatan.

    ReplyDelete
  5. Nur kembali... :)

    apa2pun misya tetap cantikk tauuu..!

    ReplyDelete
  6. senyum sampai telinga tu,,, hehe

    ReplyDelete
  7. oh, ingatkan misya sanding lg skali ngn hubby. hehe.. cantikla kaler kuning tu. :)

    ReplyDelete
  8. sepupu kawen arini pun tema oren peach. cantikkk. ;)

    ReplyDelete
  9. salam pkenalan dear..
    sy calon baru GSF

    ReplyDelete
  10. adik akak ea? mcm anak dara je dya tgk akak ni..hihi

    ReplyDelete
  11. astaga..jilan pala kawin kak.....niyak terati ku.....ya rabbi a... niak no pan pala aku teko ngendak tu..bakes bana...niak pan teko mangan sapi gai..hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh... mama....bahasa apa ni?? x paham deqla.. hihihi...

      Delete
  12. Time cuti sekolah macam ni lah paling ngam ber-honeymoon, kan kak? Hehe. Selamat bercuti! Ada satu minggu lagi oh. Hehe.

    ReplyDelete
  13. nahh..kuar sudah bajau c mama..hikhikk.. aku pikir ko yg besanding lgi kuling..

    ReplyDelete
  14. adik kawen ek???
    sy mnanti entri pasni=)

    ReplyDelete
  15. cantik pulak kuning and oren tu...:)

    ReplyDelete
  16. Cuti ni mmg M pun bz ngan kenduri kahwin gak. Termasuk la kenduri pak sedara pupu M, Osman Ali..

    ReplyDelete
  17. cantik Kak :) mind to visit me back :) best regards from Indonesia

    ReplyDelete
  18. teringin nak pakai gaya tudung macam tu tp tak pandai... ;'(

    ReplyDelete
  19. alehh...nak lawan pengantin la tu ye...kikiki

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...