Thursday, 28 June 2012

Emak



Awal pagi, tiba-tiba teringat emak. Sebak dalam hati. Air mata tidak dapat diseka lagi. Turun tiada henti.

Ya Allah, rindunya dengan emak.

Perantau yang gila merindu.

posted from Bloggeroid

23 comments:

  1. takpe dear, nnti jumpa la mak pelok mak kuat2.. :)

    ReplyDelete
  2. betul kan dear..bila duduk jauh terasa rindu sangat.tapi ayu rasa ni lah nikmat duduk jauh rindu bertambah tebal,sayang pun sama ;-)

    ReplyDelete
  3. nyue dr smlm ag igt kat mak....rindu sgt2

    ReplyDelete
  4. xmo nangis2 ya.nt dpt jmpe mak kan

    ReplyDelete
  5. bila jumpa mak nanti peluk cium puas2...
    lepaskan rindu tu... :)

    ReplyDelete
  6. takpe..nanti jumpalah..hehe..sabar~ :)

    ReplyDelete
  7. boleh telefon emak..moga terhilang rindu itu

    ReplyDelete
  8. sabar dear...jumpa mak nanti lepas rindu puas2 yer

    ReplyDelete
  9. hany baru je hantar mak balik kg, sbb mak nak puasa kt kg.uuu dah sedih dah, pagi2 slalu je dgr mak bukak pintu nak g siram pokok kt lama, pg td sunyi sepiiii....

    ReplyDelete
  10. teleponlah mak..bila jumpa mcm deqla kata2

    ReplyDelete
  11. Mesti mak misya pun rindu sgt tu. Sb tu rasa camtu..

    ReplyDelete
  12. sabar ye...nanti dapat jumpe...melekat aje eh ngn mak...hehe...

    tapi kalu tak dapat tgok muke mak memang rindu bangat kan....saya sehari tak jumpe mak pon dah rindu sangat...:)

    ReplyDelete
  13. ala...cianyer...huhu...emak jauh eh kak?

    xpe lau rindu tengokla masha...hehe ( ntah ape2 je ek )

    ReplyDelete
  14. sabar yer..insyaallah nanti jumpa lah mak tuh..

    ReplyDelete
  15. hidup merantau mmg mcm tu. sabar je. :)

    ReplyDelete
  16. kesian nye.sabo je la.ni yg Cendol mula nk riso ni..nak pi further study nanti rndu makk huhu

    ReplyDelete
  17. aku sama mama ne kuling..di kuching aku ne..smpt ka kita jmpa ne ahh..

    ReplyDelete
  18. Tabah ye Misha, jika rindu, coling2lah selalu.. hiii

    ReplyDelete
  19. diyang kuna sap berai bana aku tak nasib nu tu kak...aku pun turut sama sedih kak..hukhuk...

    ReplyDelete
  20. doakan kesihatan mak.....tabahkan hati....

    ReplyDelete
  21. ade masenye rindu itu menyesakkan. sabor ye. ;)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...