Thursday, 2 August 2012

aku tidak tipu

Bulan puasa, banyak kelebihan dan rahmatnya. Siang menahan lapar dan dahaga serta semua perkara yang membatalkan puasa kemudian, malam berterawih sendiri memohon agar mendapat berkat untuk sepanjang kehidupan. Dan, selepas 13 Ramadhan ini, selepas sahaja membuka telekung yang aku sarung, mata begitu cepat mahu terlelap. Begitula rutinnya. Setiap satu persatu kerjaan aku kini belum pernah lagi aku sempurnakan di waktu malam. Dan sekarang, aku mahu beradu dahulu. Esok, 14 Ramadhan, hari perkongsian kegembiraan aku bersama si dia selepas dua minggu.

Dengan berjauhan, kau akan rasa yang kau akan bertambah-tambah sayang dengan pasangan kau. Betul. Aku tidak tipu.


23 comments:

  1. iya..ko nda tipu..aku tau itu..hehe..

    Nah..lambat juga ko pulang lalink?? ko nda minta crk?? aku tepaksa pgi ppd mnta cuti..gb kami tu sott sikit..

    ReplyDelete
  2. yeake? dalam sebulan lagi masha pun akan berjauhan dgn si dye...sorg ke KL sorg ke KLANTAN...huhu

    ReplyDelete
  3. betul aku percaya..cewah...

    saya pon dah biasa dengan kejauhan itu kak...

    ReplyDelete
  4. suami balik ye. tumpang gembira. :)

    betul misya, cik na percaya tu.

    ReplyDelete
  5. selamat berbahagia bersame si dia.haha

    ReplyDelete
  6. Hihihi..bah mimpi indah2 a kak..hihi

    ReplyDelete
  7. Isteri yg solleh harus doakan kebahagiaan rumahtangga. Kirimkan doa padanya, selalulah zikir padaNya kerana dengan Dia hati menjadi tenang. Insyaallah. Pernah etuza alami..

    ReplyDelete
  8. Betoi tu bila menjauh semakin merindu...

    ReplyDelete
  9. semakin jauh semakin rindu..hihihi

    ReplyDelete
  10. betul..setuju..makin jauh main rindu.. bila makin rindu makin la syg.. :)

    ReplyDelete
  11. setuju, bila jauh makin bertambah sayang dan rindu.. :)

    ReplyDelete
  12. setuju jugak...
    mmg betul.
    bila bjauhan mmg terasa syang n rindu tu lebih :)

    ReplyDelete
  13. Yup!tottaly agree coz I also feel the same.semakin jauh semakin dekat :)

    ReplyDelete
  14. betul tu makin jauh makin rindu sbb wani mmg sekarang ni mengalaminya...rindu abah qalief :p

    ReplyDelete
  15. semakin jauh semakin syg..itu semestinya kan...ahahahahah

    ReplyDelete
  16. betul. kasih sayang semakin mendalam. semoga kak misya sentiasa bahagia (:

    ReplyDelete
  17. haah. rutian harian ramadhan, mlm nye mmg tidur awal. ;)

    ReplyDelete
  18. mcm manalah rasanya berjauhan ek..nurul tak pernahlagi jauh dr hubby

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...