Wednesday, 19 September 2012

Menunggu

Menjalani hari-hari yang aku ada kadang-kadang membikin aku lagi banyak memikir tentang keberhasilan keberadaan aku di sini. Untung-untung, aku dapat menunaikan apa-apa harapan yang mereka letakkan di atas bahu aku. Itu sudah kira sangat baik pada hitunganku. Cuma, kadang-kadang apabila satu masa aku terpaksa membuat mereka kecewa, aku alihkan rasa bersalah dengan sedikit senyuman walaupun pahit benar untuk aku lakukan. Ada juga ketikanya, aku mahu menguburkan rasa tidak puas hati dan terkilanku dengan menganggap yang kesempurnaan itu jarang kita temui di dalam satu masa. Ada baiknya aku simpulkan erat-erat kemahuanku yang tidak tertunai untuk aku langsaikan ia apabila masa sudah bersedia menunggu aku di situ. Insyallah, dengan keyakinan yang tidak pernah memudar, aku selalu yakin yang akan ada hari esok yang begitu cerah untuk aku.

Menunggu.

posted from Bloggeroid

15 comments:

  1. Tak ada manusia yang sempurna Misya..semoga hari esok lebih cerah buat kamu...amin...

    ReplyDelete
  2. semoga terus tabah menghadapi hidup ini..

    ReplyDelete
  3. kdg2 menunggu 2 membuahkan hasil yang tak terduga

    ReplyDelete
  4. semoga hari esok mu lebih cerah..=)

    ReplyDelete
  5. apa yg mampu kita lakukan adalah berusaha utk jadi yg terbaik..tapi hakikatnya hanya Allah yg terbaik dan sempurna..insyaAllah, pasti akn ada sinar utkmu di hari mendtg..doa byk2 yer. :)

    ReplyDelete
  6. Moga hari itu tiba jua nnti. Jgnla slalu memencil diri, jalani hidup dgn senyum d hati.

    Take care Dior

    ReplyDelete
  7. Kak, apa yang paling penting, kita enjoy life.. :).. Jadikan semalam sebagai pengajaran, hari ni sebagai guru kita, untuk menghadapi esok yang lebih ceria.. semua ada di tangan kita.. :).. jangan lupa minta izin kepada yang 'DI ATAS'.. ^_^.v..

    ReplyDelete
  8. nahh..sabar ja kuling.. kau dgn aku sama jak..tapi aku rasa,hidupku lgi byk ragamnya..sama2 la kita sabar ya daling..

    ReplyDelete
  9. teruskan menunggu..hari itu pasti akan tiba jua :)

    ReplyDelete
  10. yang penting, teruskan berusaha. ;)

    ReplyDelete
  11. Menunggu itu lebih baik dari menanti kak....hahahaha,eyan ka bara ku tu a,kuling pan eyan akan bara ku,boi no bara bongon jomo enjata ea.hihihi.

    Sabar kak a,kita sama2 menunggu si mata sepet ketiga keluar..hihihi.

    ReplyDelete
  12. sabar ye ...Insyaallah masanya akan tiba jua.

    ReplyDelete
  13. insyaALLAH..
    yg pernah putus asa..

    ReplyDelete
  14. akak, jangan sedih2 ye. akak kena kuat dan sabar, insya-Allah semua yg akak nantikan itu akan lebih baik dari hari ini...

    ReplyDelete
  15. semoga hari esok lebih bahagia bt sis. keep strong ye :)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...