Wednesday, 13 March 2013

amalan ibu agar tidak mengalami kesukaran ketika melahirkan anak


# Menunggu hari-hari melahirkan kau, adalah momen-momen yang sangat mendebarkan walaupun ketika itu aku sedang tidur.

Kalau sudah tiba masanya, kau mahu keluar melihat dunia, beri ibumu ini petanda paling dekat. Agar, kita dapat sama-sama habiskan sesi terakhir kau bersama sahabat baik mu si tembuni. Kelak, kalau kau lahir, sahabat baikmu ada ibu pula.

# Jangan pernah risau kerana ibu akan selalu berdoa agar jadi ibu yang terbaik untuk engkau.

# Rabbi Yassir, Walaa tu'assir, fa-inna taissira 'alaika yasiirun, Rabbi tammim bikhairin.
[ Ini amalan ibu agar ibu tidak mengalami kesukaran semasa lahirkan kau, kelak ]

Tuhannku, permudahkanlah dan jangan Engkau sukarkan, kerana sesungguhnya memudahkan sesuatu itu  adalah mudah bagiMu. Tuhanku, sempurnakanlah dengan kebaikan.

12 comments:

  1. AMin,...semoga semua dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. in shaa Allah... amin... moga Allah permudahkan proses kelahiran tu...x sabar ni nk tgk wajah baby.. hihi

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya dipermudahkan yer amin...

    ReplyDelete
  4. moga dipermudahkan urusan sis bersalin nanti
    x sabar nengok baby sis..hehe

    ReplyDelete
  5. nak bersalin dah ke??
    Amin...semoga dpermudahkan...=)

    ReplyDelete
  6. semoga semuany selamat dan dipermudahkan buatmu dan baby kak :)

    ReplyDelete
  7. semoga semuanya dipermudahkan. InshaAllah. tak sabar nak tengok baby misya. ;)

    ReplyDelete
  8. Nur doakan moga dipermudahkan semuanya Misya...
    byk2 berdoa ya..

    ReplyDelete
  9. moga semuanya dipermudahkan utk misya n baby....

    ReplyDelete
  10. amin..moga dipermudahkan ya kak..

    ReplyDelete
  11. aamine semoga dipermudahkan semuanya.

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...