Tuesday, 6 August 2013

sedang belajar


4 bulan jadi ibu, banyak perkara rutin yang sudah aku belakangkan. semua jadi ke2 bila anak jadi pertama.

aku masih lagi belajar merangkak untuk jadi super ibu untuk na'ila. jadi cikgu dedikasi untuk murid aku. jadi isteri paling mengamankan hati suami. jadi anak dan kakak dalam keluarga aku. juga jadi menantu yang disayang-sayang mentua. semua tu aku masih tatihkan. satu-satu aku tengah gali strategi.

bukan mudah sebenarnya untuk jadi super segala-gala. tapi, kalau sudah mahir, datanglah ujian apapun, percayalah banyak-banyak, aku tidak akan pernah takut.

cuma sekarang, aku sedang gagahkan setiap inci kudratku untuk jadi diri aku yang terpaling cemerlang.

salam sayang untuk semua pembaca blog.
haihla. saya sedang berusaha punya banyak kesempatan untuk menulis.
tahu.
betapa saya rindu menulis.

posted from Bloggeroid

13 comments:

  1. dah besar dah na'ila yea..
    kejap je rasa....
    dah 4 bulan..
    makin comel. :)

    ReplyDelete
  2. hehe....seronoknyer dah jadi ibu ;-)
    selamat kembali menulis...selamat hari raya ;-)

    ReplyDelete
  3. wahh anak ngan ibu sama2 comei.. ;)
    selamat hari raya ..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  4. saya juga masih belajar. setuju bila anak sentiasa nombor 1, semua yang lain jadi nombor 2 :)

    ReplyDelete
  5. Wa banyak kawan suda ada anak sendiri o. Saya pula masi lagi sini, tunang pun teda. Wakakaa. Nanti-nanti la tu.

    Tapi siok o bila ada baby sendiri kan.

    Happy Friday, Misya!

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya, maaf zahir n batin akak :)

    ReplyDelete
  7. Comelnya Na'ila.. Mesti best gomol2 nih.. Hikhik! ^_^
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  8. Nak dapatkan pakaian bayi/kanak2 berjenama yang berkualiti dan menarik untuk si comel anda? Jom shopping di Zaira Kids Cloth..

    ReplyDelete
  9. dah besar dh na'ila..dan makin comel..

    ReplyDelete
  10. mcm tu la bile ade anak, anak didahulukan. stay kiut misya. ;)

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...