Friday, 20 March 2015

miss u mucho

Lihat.
Bagaimana status isteri dan ibu ubah rutin hidup aku?
betapalah,
aku sungguh jauh dari masa bersenggang dengan laptop
melayari internet bila malam hingga ke tengah malam.
itu dulu.
sewaktu, masa aku adalah untuk aku.

sekarang,
masa aku bukan hanya untuk aku
sudah dibahagi-bahagi untuk yang sepatutnya.

dan lihat
bunga sepet begitu lama aku tinggalkan.

hai, kesayanganku
hai, penerima tegar tanpa tolak untuk tiap rasa aku.

baru kita bertemu.

miss u mucho.

3 comments:

  1. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete
  2. artikel yg sangat menarik,
    mantap sangat bermanfaat.
    salam sukses,,

    ReplyDelete

sponsor by:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...